اخبار ویندوز 10 موبایل

Windows Insider در Redstone آپدیت شد

بالاخره بعد از دو روز، شاهد خبر مهمی از طرف مایکروسافت شدیم که تعجب ما را در این دو روز برانگیخت. Windows Insider در Redstone بروزرسانی تازه‌ای را دریافت کرد. با ما در ادامه با ویندوز ایران  همراه باشید.

windows-insider-lumia-640-hero

اگر شما تازه به جمع کاربران ویندوز 10 موبایل محلق شدید، باید بگوییم که Windows Insider اپلیکیشن‌ی است که شما را به نسخه پیش نمایش ویندوز 10 موبایل می‌برد و پل‌ی ارتباطی است بین ویندوز 10 موبایل رسمی و پیش نمایش.

مایکروسافت به این بروزرسانی، تغییرات کوچکی را در اپلیکیشن انجام داد و کمی اپلیکیشن را متنوع تر کرده است اگر شما در حلقه Fast یا Slow هستید، اپلیکیشن به شما به جای “Get Preview Builds” می‌گوید “Go to Settings”. دلیل آن هم این است که اپلیکیشن مانند ویندوز 10 عمل می‌کند. این تغییرات در شاخه Redstone ایجاد شده است و همانند کامپیوترهای رومیزی عمل می‌کند و به طور مستفیم شما را به مسیر بروزرسانی هدایت می‌کند.

البته تغییرات خاصی هم مشاهده نشده است و شما می‌توانید بعد از بروزرسانی Windows Insider که نسخه 1.3.233.2 است به نسخه 1.4.0.1 اپلیکیشن خود را ارتقا دهید. و تنها اتفاقی که برای شما می‌افتد این است که به میلیون ها کاربر Insider ملحق می‌شوید. و حتی می‌توانید برنامه را خاموش کنید و در همان بیلد مورد نظر بمانید.

insider-app-new-redstone

لازم است که تکرار شود، که بعد از اینکه Windows Insider را دریافت کردید و بروزرسانی را انجام دادید، حتما باید Reset Phone انجام شود و در این حال، تمام داده های شما مانند پیام، تماس، مخاطبین، عکس، فیلم، اپلیکیشن ها پاک می‌شوند و بهتر است که قبل از بروزرسانی، حتما BackUp یا نسخه پشتیبان تهیه شود.

دوستان گرامی .. 

نویسندگان این سایت، در تلاش هستند که تنها اخباری را به اطلاع شما برسانند که برای شما مهم باشد. ما بیشتر سعی بر آن داریم که خبر های خوشحال کننده را در اختیار شما قرار دهیم تا اخبار نا امیدکننده. از شما هم سپاسگذاریم که ویندوز ایران را برای دنبال کردن، اخبار ویندوز موبایل خود انتخاب می‌کنید.

  فیسبوک هم ویندوزفون ۸٫۱ را کنار گذاشت

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ آیا شما هم از جمله کاربران Windows Insider هستید ؟ تجربه خود را در استفاده از این بروزرسانی در دستگاه خود، با ما در میان بگذارید.

چطور بود !

میثم دشت بانیان

ساکن بابل، کارشناس نرم افزار و عاشق ویندوز 10 موبایل

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. آقای دشت بانیان آپدیت کنیم اینسایدر امیدی هست که ویندوز ماهم به ویندوز ۱۰ آپدیت بشه از ارور دادن دست بکشه?

    1. شما اگه توی دسته Slow برید، مطمئن باشید که گوشی تون هیچ اشکالی پیدا نمکینه
      توی ۵۲۰ یکی از دوستان هست که الان Slow رفته و به هیچ عنوان مشکل نداره

      1. خوب مشکل اینجاست که.اینسایدر من اصلا باز نمیشه که بخواد به slow یاfast بره همش ارور تنظیمات ساعت تاریخ میده که گذاشتم رو اتومات باطری هم که شارژه از روی حالت مصرف کم هم خارج کردم?

    1. مطمئنی سایت های دیگه خبرهای مهم رو گذاشتن ؟!
      بیشتر خبرهایی رو پوشش میدیم که به درد بخوره، نه هر خبری که فقط سایت رو پر بکنه

  2. آخه سالار .. یه تشت بیار تا من باهاش اون گابی کچله رو یه ذره آب بدم تا حالیش شه اینسایدر یعنی چی
    نت مفت دارم مگه هی بیام اینسایدر بشم و هی برنامه هام پاک بشه و دوباره دانلود کنم
    تا تابستون وقت دارم و این همه صبر کردم و مایکی دهن ما رو آسفات کرده و این چند ماه هم روش
    وفادار باش پسر .. وفادار

    1. من حرفی از اینسایدر شدن زدم ؟! اگه نت مجانی دارید که !!!! خودم که فعلا با همین رسمی سر میکنم تا ببینم چه اتفاقی میفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا