اخبار ویندوز 10 موبایل

Groove Music در ویندوز 10 موبایل با بهبود تجربه اشتراک گذاری بروز شد

groove-lumia-lede-1

مایکروسافت امروز نسخه جدید برنامه Groove Music ویندوز 10 موبایل را منتشر کرد، خوشبختانه در این بروزرسانی بهبودهای جالبی مشاهده می شود و تغییرات آن فقط به رفع مشکلات محدود نمی شود. در بروزرسانی جدید شما می توانید لینک آهنگ های خود را با گزینه اشتراک گذاری که به منو اضافه شده است با دوستانتان به اشتراک بگذارید. در زیر تغییرات کامل نسخه 3.6.1537.0 برنامه Groove Music را مرور می کنیم:

  • شما می توانید لینک آهنگ ها را از طریق گزینه اشتراک گذاری در منو با دیگران به اشتراک بگذارید. به دوستانتان بگویید چه چیزی گوش می دهید!
  • اگر از اتصالی که در آن میزان داده اندازه گیری نمی شود استفاده می کنید برای کاه مصرف داده ها اکنون به صورت خودکار آلبوم های بیشتری از هنرمندانی که جستجو می کنید نمایش داده می شود
  • تنظیمات تم در برنامه اکنون وابسته به تنظمیات کل سیستم است
  • جستجوی برنامه برای یافتن آهنگ های روی تلفن شما بهبود یافته است
  • تنظیمات محبوب نسخه رایانه برنامه اکنون به نسخه موبایل اضافه شده اند. اکنون می توانید تنظیماتی مرتبط با Downloads, Media Info, و OneDrive در نسخه موبایل بیابید

در کل این بروزرسانی بهتر از بروزرسانی های قبلی عمل کرده و می تواند برای کاربرانن مفید باشد. به نظر می رسد این بروزرسانی برای تمام کاربران منتشر نشده باشد و ممکن است شما فعلا قادر به دانلود این نسخه از برنامه نباشید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا