آموزش هاآموزش ویندوز 11

چگونه اینترنت اکسپلورر را به ویندوز 11 بازگردانیم؟

اگرچه مایکروسافت پروژه اینترنت اکسپلورر را رسما متوقف کرده است، اما یکی از کاربران توییتر راهی برای اجرای این مرورگر بحث برانگیز در ویندوز 11 ارائه کرده است.

پس از اعلام پایان اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت قابلیت اجرای آن مرورگر را در ویندوز 11 غیرفعال کرد. اکنون یکی از کاربران توییتر محدودیت های اینترنت اکسپلورر را شکسته و امکان اجرای آن را بر روی آخرین سیستم عامل دسکتاپ غول فناوری مستقر در ردموند فراهم کرده است.

The Verge می نویسد که اینترنت اکسپلورر هرگز قرار نبود بر روی ویندوز 11 اجرا شود. مایکروسافت این مرورگر را در آخرین نسل سیستم عامل دسکتاپ خود غیرفعال کرد و آن را به اولین نسخه ویندوز بدون IE در بیش از 20 سال گذشته تبدیل کرد. در واقع، اگر حتی سعی کنید اینترنت اکسپلورر را روی ویندوز 11 راه اندازی کنید، سیستم عامل شما را به استفاده از مرورگر مدرن Edge هدایت می کند.

اما یکی از کاربران توییتر به نام XenoPanther به لطف بخش های قدیمی و فراموش شده ویندوز 11 که هنوز در دسترس هستند، راهی برای اجرای اینترنت اکسپلورر بر روی این سیستم عامل پیدا کرد.

چگونه اینترنت اکسپلورر را بر روی ویندوز ۱۱ اجرا کنیم؟

برای راه اندازی اینترنت اکسپلورر در ویندوز 11، کافی است گزینه های اینترنت را در منوی شروع جستجو کنید و کنترل پنل را باز کنید. حال با مراجعه به تب programs بر روی مدیریت افزونه ها و سپس بر روی Learn more about toolbars and extensions کلیک کنید. بنا به دلایلی، این فرآیند راه اندازی اینترنت اکسپلورر و دستوراتی که شما را به Edge هدایت می کند دور می زند. این مرورگر همانطور که انتظار دارید کار می کند و استفاده از آن شما را در برابر تمام ناسازگاری های شبکه و کابوس های امنیتی آنلاین آسیب پذیر می کند.

1.7/5 - (4 امتیاز)
منبع
theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا