اخبار ویندوز 10 موبایل

پایان پشتیبانی از چند برنامه اختصاصی لومیا در 30 اکتبر

lumia

پیش از انتشار نسخه رسمی ویندوز 10 موبایل، مایکروسافت در حال ساده سازی تجربه کار با تصاویر در ویندوز 10 است. این کار از 30 اکتبر آغاز می شود و از این تاریخ سرویس های آنلاین برنامه های Lumia Storyteller, Lumia Beamer, Photobeamer و Lumia Refocus از کار خواهند افتاد و این برنامه دیگر بروز نخواهند شد. علاوه بر این پشتیبانی از برنامه های Lumia Panorama و Video Uploader متوقف خواهد شد، اما این دو برنامه همانگونه که انتظار می رود به کار خود ادامه خواهند داد.

مایکروسافت اعلام کرد سرویس های Lumia Beamer و Photobeamer از تاریخ 30 اکتبر 2015 متوقف خواهد شد. شایان ذکر است که کاربران از این تاریخ دیگر نمی توانند این برنامه ها را از استور دانلود کنند. در اینجا بیانیه مایکروسافت را می خوانیم:

چه برنامه هایی تحت تاثیر این موضوع قرار می گیرند؟

سرویس های آنلاین برنامه های Lumia Storyteller, Lumia Beamer, Photobeamer و Lumia Refocus متوقف می شود و این برنامه دیگر بروزرسانی نمی شوند. اگر برنامه های Lumia Panorama و Video Uploader را دارید، این برنامه ها به کار خود ادامه می دهند اما دیگر بروز نخواهند شد و پشتیبانی از آنها نمی شود. هیچ کدام از برنامه های بالا از این تاریخ به بعد در دسترس نخواهند بود اما اگر آنها را دارید از روی دستگاه شما حذف نمی شود.

چگونه می توانم مطمئن شوم داستان های آنلاینی که با برنامه Lumia Storyteller ساخته ام حذف نمی شود؟

اتفاقی برای داستان هایی که شما با برنامه Lumia Storyteller در تلفن خود ساخته اید نمی افتد و در دسترس خواهند بود اما داستان هایی که به صورت آنلاین منتشر کرده اید از 30 اکتبر حذف می شوند. برای حذف تصاویر و ویدئوهای داستان های آنلاین برنامه Storyteller را باز کنید و از قسمت online stories داستان های آنلاین خود را ببینید. اکنون از طریق وبسایت تمام تصاویر و ویدئوهایی که می خواهید نگه داری کنید را دانلود کنید.

چه اتفاقی برای Lumia Beamer و Photobeamer می افتد؟

  مایکروسافت اج به زودی دانلود ویدیو ها را برای شما آسان می سازد

سرویس های Lumia Beamer و Photobeamer از 30 امتبر متوقف می شوند.

آیا هنوز می توانم این برنامه ها را از استور دانلود کنم؟

از تاریخ 30 اکتبر این برنامه ها از استور حذف می شوند.

بعد از نصب ویندوز 10 چه اتفاقی برای برنامه های لومیا که روی تلفنم نصب کرده ام می افتد؟

بعد از نصب ویندوز 10 برنامه هایی که روی تلفنتان نصب کرده اید به کار خود ادامه می دهند اما بدلیل متوقف شدن سرویس های آنلاین این برنامه ها ممکن است برخی از ویژگی های آنها کار نکند.

چرا مایکروسافت این تغییرات را در برنامه هایی که استفاده می کنم و دوست دارم لحاظ کرده است؟

هدف ما ارائه تجربه ای عالی در تمام دستگاه های ویندوزی است. برای این کار ما نیاز داریم روی برنامه های تصاویر و دوربین ویندوز 10 تمرکز کنیم.

آیا مایکروسافت برنامه تصاویر و دوربین ویندوز 10 را بروزرسانی می کند و تمام امکانات برنامه های لومیا را به آنها اضافه می کند؟

بسیاری از ویژگی های لومیا در حال حاضر در برنامه تصاویر و دوربین ویندوز 10 وجود دارد. در حالی که ما نمی توانیم قول دهیم ویژگی خاصی را بازگردانیم اما ما متعهد هستیم تا تجربه ای عالی از دوربین و تصاویر در تمام دستگاه های ویندوزی ارائه دهیم و به نظرات شما توجه می کنیم تا همچنان برنامه های خود را بهبود ببخشیم.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا