رپورتاژ آگهی

راهنمای تنظیمات تلفن پاناسونیک

تلفن بیسیم پاناسونیک از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی برخوردار است. برخی از این قابلیت‌ها به راحتی در دسترس قرار دارند و برای بعضی دیگر، نیاز به انجام تنظیمات دارید. در این مقاله قصد داریم با ارائه یک راهنمای تنظیمات تلفن پاناسونیک به شما در استفاده بهتر از این دستگاه کمک کنیم. اگر شما هم به تازگی یک تلفن بیسیم پاناسونیک خریدرای کرده‌اید، حتما تا انتها با ما همراه باشید.

قبل از اینکه به معرفی برخی از تنظیمات تلفن پاناسونیک بپردازیم، باید توصیه کنیم که این محصولات را فقط از نمایندگی‌های معتبر و مجاز پاناسونیک در کشورمان خریداری کنید. شرکت ایده آل گستر بیش از دو دهه است که به عنوان مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، در حال ارائه خدمات به مشتریان است. بنابراین اگر قصد خرید یک تلفن برای منزل یا محل کار خود را دارید، ایده آل گستر می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

کد ریست کردن تلفن بیسیم پاناسونیک

ریست فکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه باعث می‌‎شود تمامی تنظیمات تلفن بیسیم شما، به روز اول برگردند. به عبارتی دیگر، بعد از ریست کردن انگار تلفن خود را همان لحظه خریداری کرده‌اید. حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که اصولا چه نیازی به ریست کردن تلفن بیسیم پاناسونیک داریم؟ در جواب باید به این نکته اشاره کنیم که گاهی اوقات ممکن است دستگاه شما با ایرادهای سخت و افزاری و نرم افزاری عجیب و غریبی مواجه شود و به هیچ روشی، نتوانید این مشکلات را رفع کنید. این‌جاست که بازگشت به تنظیمات کارخانه، می‌تواند تنها راه حل شما باشد.

تلفن پاناسونیک

برای ریست کردن گوشی بیسیم پاناسونیک دو روش پیش روی شما قرار دارند:

  1. در روش اول باید کلیدهای 2، 5، 8 و 0 را به مدت چند ثانیه و به صورت همزمان فشار دهید تا یک صدای بوق به گوش شما برسد. این صدا نشان می‌دهد که تلفن بیسیم شما با موفقیت ریست شده است.
  2. در روش دوم باید باتری‌ها را داخل محفظه مخصوص پشت گوشی خارج کرده و به مدت 15 دقیقه صبر کنید. پس از آن دوباره باتری‌ها را سر جایشان قرار دهید و تلفن بیسیم را روشن کنید، اکنون تمام تنظیمات آن به حالت کارخانه بازگشته‌‌اند.

بیصدا کردن تلفن بیسیم پاناسونیک

هیچ مانند صدای زنگ تلفن در زمان خواب یا استراحت؛ آزار دهنده نیست. خوشبختانه بسیاری از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از قابلیت بی‌صدا کردن یا همان سایلنت برخوردار هستند. زمانی که دستگاه را در این وضعیت قرار دهید، در زمان تماس‌های ورودی هیچ صدایی به گوش شما نخواهد رسید. بنابراین می‌توانید با خیال راحت و بدون هیچ‌گونه مزاحمتی، یک خواب عالی و آرام را تجربه کنید.

برای بیصدا کردن تلفن بیسیم پاناسونیک ابتدا از روی گوشی کلید Menu را فشار داده و بلافاصله کلید # و سپس 160 را شماره‌گیری کنید. اکنون وارد تنظیمات صدای زنگ شده‌اید که با استفاده از فلش جهت‌نمای رو به پایین، صدای تلفن را به صفر (سایلنت) کاهش دهید. بعد از بیدار شدن از خواب، می‌توانید تنظیمات بالا را اعمال کرده و این بار با فشار دادن مداوم کلید جهت‌نمای رو به بالا، صدا را به حالت اولیه برگردانید.

اضافه کردن یک گوشی بیسیم جدید

بعضی از تلفن‌های بیسیم این قابلیت را دارند که بیش از یک گوشی را در اختیار شما قرار دهند. به عبارتی دیگر، شما می‌توانید یک یا چند گوشی بیسیم را خریداری کرده و به تلفن خود اضافه کنید. به این ترتیب شما بیش از یک گوشی در اختیار دارید. این ویژگی برای خانواده‌های پرجمعیت یا محیط‌های کاری شلوغ، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

  سوالات کنکور از چه سال هایی است؟

برای اینکه یک گوشی جدید را به تلفن بیسیم خود اضافه کنید، کافیست کلید Menu را فشار دهید و بعد از آن، بلافاصله کلیدهای # و 130 را شماره‌گیری کنید. جالب است بدانید بعضی از تلفن‌های بیسیم پاناسونیک قابلیت پشتیبانی از حداکثر 6 گوشی را دارند.

تنظیم تاریخ و زمان گوشی بیسیم پاناسونیک

تلفن‌های بیسیم پاناسونیک ساعت و تاریخ را روی نمایش‌گر خود نشان می‌دهند. برای تنظیم زمان (ساعت دقیق( و تاریخ باید ابتدا کلید Menu را فشار داده و سپس کلید # و عدد 101 را شماره‌گیری کنید. در این مرحله ابتدا ساعت و سپس تاریخ را به صورت دستی تنظیم و ذخیره کنید. اگرچه برای اطلاع از ساعت و تاریخ، مراجعه به تلفن همراه راحت‌تر است؛ اما بهرحال داشتن ساعت و تاریخ روی گوشی بیسیم هم خالی از لطف نیست.

فعال کردن آلارم (زنگ هشدار)

خبر خوب این‌که می‌توانید زنگ هشدار تلفن بیسیم پاناسونیک خود را برای ساعت مشخصی فعال کنید تا در موعد مقرر شروع به زنگ خوردن نماید. این قابلیت روی تلفن‌های همراه هوشمند هم وجود دارد؛ اما اگر گوشی موبایل شما خاموش شود چه؟ پس بهتر است زنگ هشدار تلفن بیسیم خود را فعال کرده و بدون هیچ نگرانی، استراحت کنید. ما معمولا از آلارم برای بیدار شدن در صبح زود استفاده می‌کنیم؛ اما گاهی می‌توانیم قرارهای مهم خود را هم به وسیله این قابلیت، به خودمان یادآوری کنیم.

برای فعال کردن آلارم تلفن بیسیم پاناسونیک، ابتدا کلید Menu را فشار دهید و سپس # و عدد 720 را شماره‌گیری کنید. به این ترتیب می‌توانید زنگ هشدار را برای زمان مورد نظر خود تنظیم کنید.

رجیستر کردن گوشی با دستگاه پایه

گوشی بیسیم برای آن‌که بتواند سیگنال دریافت کند، باید با دستگاه پایه ست باشد. در صورتی که این ارتباط به هر دلیلی قطع شود، دیگر نمی‌توانید از گوشی بیسیم استفاده کنید و باید آن را دوباره رجیتسر کنید. برای انجام این کار، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. وارد قسمت Setting و سپس گزینه Register را انتخاب کنید.
  2. کلید Locator را به مدت 5 ثانیه نگه دارید.
  3. بعد از شنیدن صدای بوق تایید، کلید Locator را رها کنید.
  4. منتظر بمانید تا عبارت PIN نمایش داده شود.
  5. PIN اصلی دستگاه را که به طور پیش‌فرض 0000 است، وارد کنید.
  6. در انتها کلید برای ذخیره کردن، کلید OK را بزنید.

کلام پایانی

تلفن‌های بیسیم پاناسونیک از قابلیت‌های متنوعی برخوردار هستند که ما در این مقاله، فقط به چند مورد از آن‌ها و نحوه انجام دادن تنظیمات‌شان اشاره کردیم. توصیه می‌کنیم برای بهترین استفاده از تلفن بیسیم پاناسونیک خود، حتما دفترچه راهنمای آن را با دقت مطالعه نمایید.

منبع : https://www.idehal.org/repairs

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا