رپورتاژ آگهی

مشکل خشاب سیم کارت و مموری در گوشی همراه

خرید خشاب سیم کارت زمانی لازم به نظر می رسد که دچار مشکل شده باشد. خشاب سیم کارت های گوشی های همراه همان قدر اهمیت دارند که خشاب های اسلحه ها. اگر خشاب یک اسلحه آسیب ببیند ممکن است دیگر هرگز نتوان با آن شلیک کرد و اگر خشاب سیم کارت یک گوشی همراه هم دچار آسیب شود، ممکن است دیگر نتوان از آن استفاده کرد و کارایی اش را از دست می دهد. این قطعه کوچک و حساس نیاز به مراقبت های خاص دارد که صاحبان گوشی ها نباید از آن غافل بمانند. اما خوشبختانه این قطعه جزء لوازم جانبی است که می توان در صورت خراب شدن آن را با یک قطعه جدید و نو جایگزین کرد. اما مهم است که این قطعه از کجا تهیه می شود، زیرا مراکزی هستند که قطعه های تقلبی را به جای اصل به مصرف کنندگانی که آگاهی کافی نداشته باشند عرضه می کنند. خرید خشاب سیم کارت به کسب آگاهی بیشتر از افراد متخصص در این حوزه نیاز دارد.

خرید خشاب سیم کارت
خرید خشاب سیم کارت

تعریفی از خشاب سیم کارت

خرید خشاب سیم کارت زمانی باید انجام شود که خراب بودن آن ثابت شده باشد. این قطعات در گذشته به طور معمول در داخل گوشی و پشت باتری ها بودند و در واقع باتری ها به نوعی از آنها محافظت می کردند و کمتر پیش می آمد که خراب شوند. گوشی های نسل بعد از آنها هم خشاب به شکل امروزی نداشتند و سیم کارت ها در کناره گوشی ها فرو می رفتند. اگر سیم کارت بنا به هر دلیل داخل گوشی می ماند، راهی جز باز کردن گوشی باقی نمی ماند. اما گوشی های نسل حاضر به این نتیجه رسیده اند که سیم کارت را داخل یک خشاب جداگانه قرار دهند.

اهمیت خشاب زمانی برای صاحب گوشی همراه مشخص می شود که این بخش بشکند یا هر آسیب دیگری ببیند که منجر شود سیم کارت از دسترس خارج شود. البته این قطعات یدکی موبایل از مقاومت خوبی برخوردار هستند و کمتر در معرض آسیب قرار می گیرند. بعضی از خشاب ها می توانند جای یک سیم کارت یا دو سیم کارت را در خود داشته باشند. برخی دیگر هم کارت حافظه را با اندازه کوچکش در دل خود جای می دهند. برند گوشی همراه در شکل خشاب ها بسیار تعیین کننده است. خشاب گوشی های همراه امروزی مانند خشاب اسلحه ها دارای یک ضامن هم هستند که با یک سوزن مخصوص می توان آن را آزاد کرد.

مشکل خشاب سیم کارت
مشکل خشاب سیم کارت

زمان تعویض و خرید خشاب سیم کارت

در زمان تعویض و خرید خشاب سیم کارت باید به دو مسئله مهم توجه کرد. مسئله مهم ابتدایی این است که این قطعه که در ظاهر بسیار ظریف به نظر می رسد، آسیب خیلی جدی دیده باشد. جا زدن اشتباه آن و فشار آوردن به آن یا وارد شدن یک ضربه ناگهانی در زمانی که خشاب بیرون است می تواند کارایی آن را مختل کند. یعنی دیگر نمی تواند به خوبی سیم کارت یا مموری را در خود جای دهد. افرادی که فکر می کنند با استفاده از چسب مایع می توانند این قطعه را خودشان درست کنند سخت در اشتباه هستند. این کار ممکن است موجب شود که خشاب برای همیشه در داخل گوشی همراه بماند و هر چه ضامن فشار داده می شود تأثیری نداشته باشد.  

مسئله مهم دوم هم این است که خشاب نتواند سیم کارت را خوب نگه دارد و گوشی از دسترس خارج شود. در واقع، این موقع است که همه راه های ارتباطی از جمله تماس تلفنی، پیامک و اتصال به اینترنت قطع خواهد شد. تشخیص نیاز به یک خشاب مموریو خشاب سیم کارت جدید را بر عهده متخصصان این حوزه بگذارید.

  بهترین های بازار: چه تبلتی بخرم؟

خرید خشاب سیم کارت در انواع مختلف

خرید خشاب سیم کارت گوشی ها با برندهای مختلف نیاز به کمی تأمل بیشتر دارد. خشاب هر گوشی متناسب با شکل گوشی تعبیه شده است. گوشی هایی که ظرفیت پذیرش دو یا سه سیم کارت را دارند، خشاب های متفاوتی برای آنها طراحی شده است. برخی از آنها هم جایی برای حافظه جدید ندارند یا یک خشاب مجزا برای آن در نظر گرفته اند. همه این مسائل منجر شده است که هر گوشی همراهی یک خشاب منحصر به فرد برای خودش داشته باشد که امکان استفاده از آن برای گوشی های دیگر تقریباً امکان ناپذیر به نظر می رسد.

خشاب مموری
خشاب مموری

مزیت خرید خشاب سیم کارت از ابزارک موبایل

نباید برای خرید خشاب سیم کارت گوشی به هر جایی اعتماد کرد. باید به دنبال جایی باشید که خشاب مخصوص گوشی شما را داشته باشد. مهم است که بتوانید برای حفظ ظاهر گوشی همراهتان خشاب هم رنگ گوشی خود را جایگزین خشاب خراب کنید. باید به دنبال یک مرکز فروش معتبر و قابل اعتماد باشید که قطعه اصل را در اختیار شما قرار دهد، حتی اگر آن را به صورت آنلاین خریداری می کنید.

ابزارک موبایل از مراکز فروش قطعات یدکی موبایل است که خشاب مناسب گوشی های همراه برند آیفون و هواوی و اچ تی سی در مدل های جدید و قدیمی را می توانید از آن تهیه کنید. در وب سایت این مجموعه نوع خشاب با جزئیات و رنگ آورده شده است که می توان به سادگی در کمتر از چند دقیقه یک خرید مناسب و امن را در آن انجام داد. در وب سایت ابزارک موبایل به آدرس اینترنتی abzarakmobile.com دیگر نیاز به جست و جوی زیاد ندارید و می توانید قطعه مورد نظر خود را در زمانی کم بیابید. حتی عکس محصول با کیفیت خوب هم برای کاربر درج شده است تا بتواند انتخاب دقیق تری داشته باشد همچنین شما می توانید با تیم پشتیبانی ابزارک موبایل تماس بگیرید تا شما در مراحل خرید راهنمایی کنند.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا