رپورتاژ آگهی

لیمو هاست، ارائه دهنده قوی ترین هاست وردپرس در کشور

لیمو هاست، ارائه دهنده قوی ترین هاست وردپرس در کشور

آیا تا به حال تجربه استفاده از هاست وردپرسی را داشته‌اید؟ این سرویس هاستینگ بهترین انتخاب برای مدیران سایت‌های وردپرسی است. اگر مدیر یک سایت وردپرسی هستید کافیست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با هاست وردپرس و ویژگی های آن آشنا شوید.

علاوه بر این با لیمو هاست، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ویزبانی وب ایران آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

هاست وردپرس چیست؟

هاست وردپرسی یک سرویس میزبانی وب است که زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری آن به بهترین شکل برای پاسخگویی به نیازهای یک سایت وردپرسی بهینه سازی شده است. علاوه بر این تیم پشتیبانی یک سرویس هاست وردپرسی معمولاً تسلط بیشتری بر مسائل مربوط به وردپرس مثل افزونه‌ها و یا به‌روزرسانی‌های وردپرس دارند.

با توجه به اینکه بیش از نیمی از سایت‌های جهان در حال حاضر روی وردپرس کار می‌کنند، سرعت و عملکرد این سایت‌ها مسئله مهمی تلقی می‌شود. هدف اصلی از طراحی یک سرویس با عنوان هاست وردپرس نیز در واقع بهبود عملکرد سایت‌های وردپرسی است.

جالب است بدانید که شرکت‌های میزبانی وب کمی در حال حاضر هاست وردپرس ارائه می‌دهند. یکی از این شرکت‌ها لیمو هاست است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد. قبل از آن مروری داشته باشیم بر این که هاست چیست؟

هاست چیست؟

همه اطلاعات و دیتایی شما در اینترنت مشاهده می‌کنید بر روی سرورهایی در سراسر جهان نگهداری می‌شوند. هاست یک فضا برای نگهداری از اطلاعات سایت شماست که بخشی از فضای یک سرور است و بین چندین سایت مختلف تقسیم می‌شود. این سرویس در مقایسه با دیگر انواعی که وجود دارد از قیمت کمتری برخوردار است و اکثر سایت‌ها نیز همین سرویس را ترجیح می‌دهند.

لیمو هاست؛ عرضه هاست وردپرس با کیفیت

تیم لیمو هاست یکی از قدیمی‌ترین فعالان حوزه هاستینگ در ایران هستند و تجربه بالایی که دارند تضمین یک میزبانی امن و پایدار برای کسب و کار شماست. سرویس هاستینگ وردپرس لیمو با استفاده از قوی‌ترین و جدیدترین نسل سخت افزار به عنوان بهترین میزبانی وب وردپرس در کشور در بین حرفه‌ای های این حوزه شناخته می‌شود.

با انتخاب لیمو هاست برای تهیه هاست وردپرس احتمال قطعی سایت شما تقریباً زیر صفر است چرا که؛ استفاده از آخرین نسل سخت افزار و همچنین مانیتورینگ دائمی سرورها به خوبی از این اتفاق جلوگیری می‌کند. علاوه بر این مزایای دیگری مثل ارائه سرعت بالا در سایت‌های فروشگاهی، سرعت بالای وردپرس، سیستم کشینگ پیشرفته و تقسیم درست منابع سرعت لود صفحات سایت شما را حداقل تا دو برابر افزایش می‌دهد. منتظر چه هستید؟ برای تجربه نهایت سرعت در سایت وردپرسی خود کافیست لیمو هاست را انتخاب کنید.

از جمله امکانات هاست وردپرس لیمو می‌توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • ساخت اکانت ایمیل نامحدود
  • ایجاد ساب دامنه های نامحدود
  • بهره مندی از هارد NVMe
  • گارانتی بازگشت وجه تا ۳۰ در صورت عدم رضایت
  • ارائه ssl رایگان
  • مهاجرت رایگان به لیمو هاست
  • دسترسی به FTP برای انتقال انواع فایل

برای آشنایی با سایر ویژگی‌ها و امکانات هاست وردپرس لیمو در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

چرا هاست وردپرس لیمو؟

این روزها وردپرس به عنوان بزرگ‌ترین و پرکاربردترین سامانه مدیریت محتوا در جهان شناخته می‌شود. از این رو بهره مندی از خدمات میزبانی وبی که به بهترین شکل با این سیستم هماهنگ باشد مزیت خیلی خوبی به شمار می‌رود. اینطور نیست؟ لیمو هاست اینجاست تا ارائه قوی‌ترین سرویس هاست وردپرس با مزایایی که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم این نیاز شما را برطرف سازد:

  معرفی، نقد و بررسی انیمه پریزن اسکول

پشتیبانی اختصاصی و همه روزه

در هر ساعت از شبانه روز که با هاست خود به مشکلی برخوردید و یا باگ خاصی برای شما به وجود آمد، می‌توانید از طریق کانال‌های ارتباطی متنوعی با تیم پشتیبانی لیمو هاست در ارتباط باشید. علاوه بر این یک تیم پشتیبانی مسلط بر وردپرس به صورت اختصاصی همواره با شما خواهد بود تا در صورت بروز مشکلی در سیستم مدیریت محتوا خود بتوانید به سرعت همه چیز را به حالت اولیه خود بازگردانید.

ارائه امنیت نفوذ ناپذیر

با انتخاب هاست وردپرس لیمو لازم نیست نگران ای برای امنیت کسب و کار خود داشته باشید. به کارگیری سختگیرانه‌ترین سیاست‌های امنیتی احتمال آسیب پذیری اطلاعات شما را به حداقل می‌رساند. کارشناسان فعال در لیمو هاست به طور منظم در حال پیاده سازی راهکارهایی برای جلوگیری از حملات بدافزارها و هکرها به اطلاعات هاست شما هستند.

پهنای باند نامحدود

پهنای باند در واقع به ظرفیت انتقال داده در مقیاس زمان اشاره دارد. به تبع هرچه پهنای باند بیشتر باشد یعنی داده‌های بیشتری در زمان کمتر منتقل می‌شود. لیمو هاست با ارائه پهنای باند نامحدود در همه سرویس‌های هاست وردپرس خود سرعت بالای سایت شما را تضمین می‌کند.

بکاپ گیری روزانه و هفتگی

با انتخاب لیمو هاست شما بدون نیاز به هیچ کاری همواره به آخرین نسخه از سایت خود دسترسی دارید چرا که کارشناسان لیمو هاست به صورت روزانه از سایت شما یک نسخه پشتیبان تهیه می‌کنند. این امکان نگرانی شما بابت از دست رفتن اطلاعات سایت را به حداقل می‌رساند.

آپ تایم بالا

با انتخاب لیمو هاست خبر از قطعی سایت شما نخواهد بود. کارشناسان لیمو با استفاده از به روزترین و نوآوری‌ها آپ تایم نزدیک به صد درصد را برای سایت شما به ارمغان آورده‌اند.با خرید هاست وردپرس لیمو ضمن ایجاد بهترین تجربه کاربری برای مخاطبان خود، مدیریت یک سایت قدرتمند را نیز تجربه خواهید کرد.

سوالات متداول

  • هاست وردپرسی چیست؟

نوعی هاست است که ویژگی‌های مختلف آن از نظر سخت افزاری و نرم افزاری برای پاسخگویی بهینه به وردپرس پیکربندی شده اند.

  • هاست وردپرس و هاست دانلود چه تفاوتی دارند؟

کاربرد اصلی هاست دانلود برای آپلود و دانلود فایل‌های بزرگ است و کاربرد هاست وردپرس، پاسخگویی بهینه به نیازهای یک سایت وردپرسی است.

  • هاست وردپرس و هاست لینوکس چه تفاوتی دارند؟

هاست لینوکس قابلیت استفاده از CMS های دیگری را نیز برای کاربران فراهم می‌کند ولی هاست وردپرسی فقط برای مدیران سایت‌های وردپرسی کاربرد دارد.

  • هاست وردپرس لیمو از چه سیستم عاملی پشتیبانی می‌کند؟

سرویس‌های هاستینگ لیمو از سیستم عامل لینوکس در جدیدترین نسخه‌ها و توزیع‌ها پشتیبانی می‌کند.

با مطالعه این مطلب یاد گرفتید که هاست وردپرس چیست و چه کاربردی دارد. هاست وردپرس نوعی از سرویس میزبانی وب است که به بهترین شکل برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. هاست وردپرس لیمو از آن دست سرویس‌هایی است که با امکانات و ویژگی‌هایی که دارد، مدیر هر سایت وردپرسی را جذب می‌کند. منعطف‌ترین قیمت ها با بالاترین صرفه اقتصادی و پشتیبانی حرفه‌ای را تنها در لیمو هاست تجربه خواهید کرد.

از این که تا پایان مطلب را مطالعه کردید از شما سپاسگزاریم. سوالات و نظرات خود را برای ما کامنت کنید و پاسخ خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

چطور بود !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا