ویندوز 11

اپیک گیمز، اپرا، دیسکورد و سایر برنامه‌های محبوب در راه فروشگاه ویندوز 11

فروشگاه جدید مایکروسافت برای ۵ اکتبر آماده می‌شود و قرار است به زودی برنامه‌های اپیک گیمز، اپرا، لیبره افیس و دیسکورد به این فروشگاه اضافه شوند.

مایکروسافت در ویندوز 11 قرار است فروشگاه جدیدی و متفاوتی را رونمایی کند. قرار است فروشگاه جدید مایکروسافت کاملا متحول شود و بسیاری از برنامه‌های ویندوزی و اندرویدی را در خود جای دهد.

خبرها حاکی از آن است که احتمالا فروشگاه جدید مایکروسافت همزمان با عرضه رسمی ویندوز 11 یعنی تاریخ 13 مهرماه (۵ اکتبر) رونمایی خواهد شد، همچنین کاربران ویندوز 10 هم با چندین ماه تاخیر فروشگاه جدید را دریافت خواهند کرد.

اپیک گیمز ویندوز 11

همچنین توزیع کنندگان یا فروشگاه های دیگری مانند اپیک گیمز و آمازون هم به زودی به فروشگاه ویندوز 11 اضافه خواهند شد.

توسعه دهندگان به صورت کاملا رایگان می‌توانند برنامه های خود را در فروشگاه مایکروسافت بارگذاری کنند و مایکروسافت بابت فروش و بارگذاری از هیچ یک از توسعه دهندگان پولی دریافت نخواهد کرد.

اما این تمام ماجرا نیست مایکروسافت به مرورگرها هم این اجازه را می‌دهد که برنامه های خود را در فروشگاه جدید بارگذاری کنند، احتمالا به زودی مرورگرهای اپرا (Opera) و یاندکس (Yandex) به زودی به فروشگاه اضافه خواهند شد.

سایر برنامه های دسکتاپی که در حال حاضر در فروشگاه حضور ندارند هم قرار است به فروشگاه اضافه شوند و با اینکار کاربران ویندوز دیگر نیازی به جستجو و دانلود این برنامه ها نخواهند داشت. برنامه‌های محبوبی مانند دیسکورد، ردیت و Lyft به زودی به فروشگاه مایکروسافت اضافه خواهند شد.

علاوه بر تمامی موارد مایکروسافت طبق وعده‌ای که در معرفی ویندوز 11 داده بود به زودی برنامه‌های اندرویدی را هم در فروشگاه مایکروسافت شاهد خواهیم بود البته هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی این امکان برای همه‌ی کاربران فراهم خواهد شد.

4/5 - (1 امتیاز)
منبع
windowscentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا